Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

| January 17, 2019

Scroll to top

Top

No Comments

Odmieniony ZUS

Odmieniony ZUS

Punkt Informacyjny ZUS w Łasku, przyjmuje rocznie ok. 20 tys. klientów. Dziś uroczyście otwarto wyremontowaną Salę Obsługi Klientów. Klienci będą teraz obsługiwani w komfortowych warunkach.

Modernizacja Punktu Informacyjnego ZUS możliwa była dzięki wspólnym działaniom Krzysztofa Jędrzejewskiego – Dyrektora II Oddziału ZUS w Łodzi  i Gabriela Szkudlarka – Burmistrza Łasku. Burmistrz wyremontował pomieszczenia, ZUS zadbał o wyposażenie i umeblowanie placówki oraz zainstalował System Kierowania Ruchem – tzw. SKR, potocznie zwany też biletomatem.

Lokal został gruntownie przebudowany. Zostały położone gładzie na ścianach i na suficie, niektóre ściany zostały wyburzone. Dzięki temu mogliśmy zorganizować strefę oczekiwania dla klientów, której wcześniej nie było i toaletę dla klientów, dostosowaną dla osób niepełnosprawnych. Przed modernizacją Sala Obsługi Klientów miała  35 m. kw., teraz ma ponad 68 m.kw. i nie odbiega standardem od innych placówek w kraju. – powiedział Krzysztof Jędrzejewski – Dyrektor II Oddziału ZUS w Łodzi.

Po remoncie w Punkcie Informacyjnym utworzone zostało dodatkowe stanowisko do bezpośredniej obsługi klientów. W uroczystości otwarcia nowej Sali, brał udział Mariusz Jedynak – Członek Zarządu ZUS nadzorujący Pion Administracyjny i Zamówień Publicznych. Jak zauważył – Jakość obsługi Klientów jest dla nas najważniejsza i kluczowa. Niezależnie od tego ile uruchomimy dodatkowych kanałów informacyjnych – Centrum Obsługi Telefonicznej, czy Platforma Usług Elektronicznych, zawsze będziemy stawiać na bezpośrednią obsługę klientów. Takie miejsce jak tutaj, czyli front office, będzie wizytówką Zakładu, niezależnie od tego czy to będzie bardzo duża aglomeracja, czy to będą miejscowości bardzo przyjemne, takie jak Łask.”

Zmianie uległa też estetyka wejścia do budynku.

Cała inwestycja służy mieszkańcom Gminy Łask i  powiatu łaskiego. W ubiegłym roku z usług Punktu Informacyjnego skorzystało ponad 21 tys. klientów, myślę, że z tego ok. 12 tys. stanowili mieszkańcy Gminy. Trudno w takiej sytuacji być opornym na sugestie Dyrektora ZUS , że potrzebny jest remont. Nasi mieszkańcy będą teraz obsługiwani w godnych warunkach.- powiedział Burmistrz Gabriel Szkudlarek.zus1zus

Wstaw komentarz